Let’s start: the kids

dragonfly

Pentru copile mici şi frumoase, lucruşoare de le-aş purta şi eu:

Pălăriuţă şi rochiţă, fetiţe de 1 an:

rochita şi palariepalariuta

Hăinuţă pentru fetiţe de 1 an, 1 an jumate:

hainuta, fatahainuta, spate

Rochiţă pentru fetiţe de 1 an, 1 an jumate:

rochita galbena_1

Botoşei, nou născuţi şi orice mărime de copii:

botosei, gva botosei, talpa

2 responses to this post.

  1. Posted by Carmen on Februarie 20, 2010 at 7:54 pm

    Am tricotat candva in tinerete putin, dar acum avand doua nepotele mi-as dori tare mult sa le tricotez botosei. Ma puteti ajuta in acest fel, si de asemenea daca aveti modele de tricotat pt paturica, eu i-am facut doar simpla in bob de orez dublu, restu am uitat.
    Va multumesc pt ajutor,
    Carmen

    Răspunde

  2. botoşeii pe care îi fac eu sunt doar croşetaţi, nu şi tricotaţi. dacă foloseşti youtube-ul, sigur găseşti instrucţiuni pentru botoşei.

    păturica tricotată de mine e tot în bob de orez, pentru că e cel mai rezistent. păturile croşetate însă ies mult mai frumoase şi te poţi juca cu culorile mai bine, tot pe youtube găseşti multe modele.

    Răspunde

Lasă un răspuns

